تاثیرات بصری در طراحی لباس

طراحی لباس با گواش

طراحی لباس با گواش یکی از روش های تصویرسازی است. تصویرسازی فشن در مجلات مد، تبلیغات فشن، و بوتیک ها به عنوان آثار هنری مستقل یافت می شوند. این حرفه با روش های مختلفی انجام می شود. تصویرسازی لباس با گواش یکی از این روشها است. این طرح ها توسط طراحان مد ترسیم می شود. و در نهایت برای انتقال ایده یک طرح به یک الگوساز یا سازنده استفاده می شود. هنرمندان مشهور در این زمینه معتقدند که طراحی‌های فنی در صنعت مد معمولاً به دستورالعمل‌های سختگیرانه پایبند هستند. اما زیبایی تصویرسازی این است که هنرمندان آزادند تا نقاشی‌های فیگور و هنر دیجیتالی را که بسیار خلاق‌تر از طراحی های فنی هستند، بسازند. در واقع شما به عنوان یک فشن ایلوستریشن می توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید.

تصویرسازی مد

بررسی ایده های طراح قبل از تولید واقعی لباس را تصویرسازی مد می گویند. تصویرسازی لباس مستلزم طراحی، نقاشی، چه به صورت دستی مانند تصویرسازی لباس با تکنیک گواش؛ و طراحی های دیجیتالی از فرم لباس است. در دنیای مد، تصاویر مد میزان ضایعات تولید شده را به شدت کاهش می دهد. این به طراح کمک می کند تا فرم، عملکرد، تناسب و احساس را قبل از طراحی بررسی کند. قبل از عکاسی، مجلات، الگوها و کتاب‌ها، این نقاشی‌های آبرنگی و طرح‌های دستی بودند که فرم لباس‌ها را نشان می‌دادند.

تصویرسازی مد شغلی جذاب

در سالهای قبل، مجله ووگ جز اولین مجلاتی بود که تصاویر مد را در صفحه جلد خود نشان داد. اولین تصویر برای جلد Vogue در ۱ آوریل ۱۹۴۷ توسط داگمار فروخن گیل (Dagmar Freuchen Gale) هنرمند تصویرساز دانمارکی انجام شد. این نگاره ها یا نقاشی های سریع، ایده ها و الهامات هنرمند را منتقل می کنند. تصویرسازی مد هنری است که شغلی را در دنیای مد و فشن معرفی و ایجاد کرده که طرفدارارن زیادی در سرتاسر دنیا دارد. همچنین این هنر و یا بهتر بگم این شغل در رویدادهایی مانند عروسی ها و رویدادهای تبلیغاتی که در آن یک تصویرگر مد برای ترسیم تصاویر سریع از افراد نیاز است استخدام می شود. همچنین این شغل به نوعی به یک فعالیت سرگرم کننده هم تبدیل شده است.

در این ویدئوها، طراحی لباس با گواش را آموزش میدهم. همچنین نحوه تهیه رنگ های مختلف با استفاده از ۳ رنگ اصلی را یاد میگیرید. و شما با رنگ آمیزی طراحی لباس فیگور زنانه با تکنیک گواش آشنا می‌شوید. استفاده از راپید برای دورگیری فیگورهایی که لباس به تن دارند یکی از مهمترین عواملی است که اثر شما را جذاب‌تر کرده و چشمگیرتر می‌شود.

این ۱۱ ویدئو را به دقت تماشا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا