اخبار مد و لباس ایران

دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در استان خبر داد و گفت: زمان ارسال آثار، تا ۲۵ آبان‌ماه سال جاری است.

شهرام فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه بحث عفاف و حجاب موضوعی فراموش‌ناشدنی و بسیار مهم است، برنامه‌ریزی کردیم تا یک جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با محوریت مقنعه، مانتو و چادر در استان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به برگزاری جشنواره جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با محوریت مقنعه، مانتو و چادر در سوم آذر در استان، داوطلبان تا ۲۵ آبان امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مد و لباس واقع در شهرکرد، تقاطع بلوار آیت‌الله کاشانی و فارابی، مجتمع فرهنگی هنری غدیر ارسال کنند.

شهرام فرجی افزود: آثار باید در قالب طراحی و دوخت لباس به دبیرخانه تحویل داده شوند و آثار ارسال شده به دبیرخانه در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود و افراد در صورت تمایل می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: رعایت ضوابط و شاخص‌های طراحی، تولید و تبلیغ در لباس اجتماع بانوان، توجه به عنصر خلاقیت در مجموعه‌سازی، توجه به فرهنگ عمومی پوشش و ارائه حداکثر سه اثر در بخش‌های جشنواره از جمله شرایط و مقررات جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی است.

فرجی در ادامه ضمن اشاره به اینکه آثار ارسالی باید برای نخستین بار در این رویداد رسمی ارائه شده باشند، گفت: رعایت ضوابط و شاخص‌های طراحی، تولید و تبلیغ در لباس اجتماع بانوان، توجه به فرهنگ عمومی پوشش، توجه به عنصر خلاقیت در مجموعه‌سازی و ارائه حداکثر ۳ اثر در هر یک از بخش‌ها، از شرایط شرکت در این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد استان با ذکر اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مد و لباس ایرانی ـ اسلامی ۲۵ آبان و تاریخ آیین اختتامیه ۵ آذرماه ۹۹ است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۳۴۸۹۰ داخلی ۲۱۵ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی http://chb.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا